söndag 19 juli 2009

bättre men inte bäst

Idag känner jag mig bättre och vill genast göra massa saker.
Men nej, det är dumt. Kanske ska ta en dag till med lugn och ro. På samma vis som man är hemma en dag extra när febern gått ner.
På så vis känns det skönt att det regnar idag. Då behöver jag inte heller ha dåligt samvete för att man sitter inne en solig dag.

Så idag tar jag dagen som det kommer. Förmodligen blir det tvättstugan och mys i soffan.

Snart ska jag krypa ner i sängen och sova lite till. Vaknade så tidigt av hunger! När jag får ångest som lixom hänger kvar så mår jag så illa att jag inte klarar att äta.
Så imorse när aj vaknade och var hungrig vågade jag inte riktgit vänta. Försökte att äta långsamt oxå, vilket inte är det lättaste när man är hungrig!!

Så nu kryper jag ner bredvid min älskling som håller mig vid liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar