lördag 18 juli 2009

Jag vill bara gråta...

..men det går lixom inte. orkar inte.

Har känt mig låg ett tag nu och idag känns det inte kul.
Ångesten sitter i halsen så att jag mår illa och har lite svårt att andas.
Skickade iväg andreas ett tag. Vill bara vara själv och så får jag bara dåligt samvete när han försöker hjälpa mig och jag är inte mottaglig för det.

Blir så rädd när jag mår såhär i flera dagar. Blir det aldrig bra?! Kommer jag må sämre snart?
Kommer det en panikattack snart?

Vill inte må såhär!!!

Tänkte sätta på en film för att hjälpa till med tårarna. Men vi har bara komedier här, allt för att undvika sorg..

Livet är bra märkligt!

1 kommentar:

  1. Jag har oxå känt mig lite låg... tror inte att vädret o värmen gör en bättre!!
    Gråt lite nu... det brukar bli bättre efter!! ;)

    Kramiz

    SvaraRadera