måndag 27 juli 2009

Vet inte vad som hände.

Helt plötsligt vart jag jätteoff och nedstämd. Vill inte göra nåt eller prata med någon. Vill bara var ifred, men orkar inte med mig själv riktigt. Har inga jobbiga tankar eller så men vill nog bara grina.
Andreas är på jobbet. Sommaren tillsammans blev inte alls som jag tänkt. Vi skulle göra massor, njuta av solen, åka iväg för första gången. Men så blev det inte riktigt. Det har ju inte varit helt värdelöst, bara inte som jag hoppats. Hoppas jag lär mig till nästa sommar att inte ha så mycket tankar och önskningar om hur det ska vara. Då slipper jag besvikelsen.
Jag vill ju ibland bara vara som alla andra.

Tänker lägga mig i sängen och sova lite till och hoppas att jag känner mig bättre när jag vaknar igen. Då ska jag tvinga mig att cykla till ica och lämna filmerna. Det blir nog kanske den enda utflykten idag. Vill ingenting, men det kan ju alltid bli bättre. Idag får jag ju lön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar