söndag 12 juli 2009

Kroppsarbete!

Imorse fick jag städfnatt. Då är det bara att köra igång, städade hallen, badrummet och vardagsrummet. Det tar ganska lång tid, för vi har så mycket grejer som måste plockas undan först. Att dammsuga soffan är rätt knepigt då kuddarna är så stora och tunga!!

Skulle ha tagit en promis med johanna men efter städandet så orkade jag inte. Jag, Sara och Wille skulle nämligen gå hem till Malin sen.

Där var det altanbygge för hela slanten. Andreas hade varit där sedan tidig morgon (typ 11)
VI kom verkligen superlångt och vi hade gärna fortsatt men man måste ju tänka på grannarna. Å så hade grabbarna jobbat hela dagen.

Imorgon hoppas jag på lite värme och sol. Vi tar oss till malin och pierre och bygger klart, himla skönt att arbeta med kroppen. Och så hoppas jag att man kanske kan få lite färg :)
Kanske tar en walk med erica på morgonen, ska ringa henne snart och kolla hur det blir.

Och sen blir det att krypa ner i nya sängen med rätt storlek på madrassen och nya fräscha lakan.. ååååå så skönt....

2 kommentarer:

  1. 4 dgr sen du bloggade!!!???

    SvaraRadera
  2. ja vet dåligt, men har varit hos nån å byggt så man e helt slut :)

    SvaraRadera