fredag 3 juli 2009

Regn och rusk, äntligen

Imorse vaknade man till regn och åska. Är inte alls så förtjust i åskan men kändes inte alls så farligt. Det var skönt med regn, svalt.
Jag och Andreas åkte iväg för att fixa lite saker till när vi ska åka till landet, men när vi kom tillbaka var solen här igen. suck, hade varit så skönt med lite svalka.
Sen har det blivit sömn för hela slanten. Andreas tvättade bilen och jag somnade på ballkongen. När han kom hem så la jag mig på sängen istället, och somnade. kl 16 kände jag att nu är det nog dax att vakna. Sitter nu i soffan och tittar på mannen som pratar med hundar. har så ont i huvet och orkar inte med solen idag. Så idag hänger jag inne..
Imorgon ska vi nog hjälpa syster och pjär med att gräva lite, sen blir det grill på kvällen.
Men just nu är jag hungrig...

1 kommentar:

  1. skönt med lite svalka, håller med!!
    ska hjälpa dig med lite blogginställningar imorrn, typ som vad klockan är... :)

    SvaraRadera