lördag 20 mars 2010

Abstinensen har varit hård nu på kvällen. Strax innan middagen började jag känna ett enormt sug efter lakrits. Viftade bort det med att jag snart skulle få äta.
Men efer maten kändes det likadant. Var påväg till tårar då jag inte riktigt visste vart jag skule göra av mig. Nästan lite panikkänslor.

För att tänka på annat å för att undvika soffan så tog vi ett bad. Sen hamndevi ju i soffan tillslut och kollade på Körslaget. Efter halva programmet fikade vi på fruktsallad. Gott!

Men eftersom jag inte hade kommit upp i mina 8000 steg som jag minst ska gå dagligen så begav vi oss ut på en promenad. Var ute i ca 50 minuter och det var riktigt skönt. Och lugnt. Träffade inte på många alls så det var som det bara var vi ute.

Hoppas att abstinensen lägger sig. Förmodligen blev det såhär tufft för att jag trillade dit i fredags. Så jag antar att det här var straffet. Brutalt!

Nu är det läggdax, eventuellt ett avsnitt "How i met your mother" som vi ser i sängen först.

Har inga direkta planer imorgon men jag längtar redan dit och till frukost...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar