söndag 28 mars 2010

Två veckor

Nu har jag hållit på i två veckor, går snart in i tredje veckan. Har väl blivit lite jobbigare några dagar. Är mer hungrig och sugen. Men det kan bero på att jag har mens. Rätt jobbuigt, idag hade varit en riktig gottar dag. Tänk att sitta här med en påse godis å bara svulla. Men jag ska hålla ut. Det är ju bara några veckor av mitt liv. Känns som att söndagkväll är den svåraste kvällen.

I fredags var det bowling med familjen. En trevlig tillställning. Dock verkar det som att jag är den enda familjemedlemmen som inte fick någon talang i just bowling.

Helgen har gått väldigt fort fastän vi faktiskt inte gjort mycket alls. Nästa vecka börjar renoveringen av sovrummet. Kanske börjar vi tömma rummet redan på onsdag, men vi får se hur mycket vi orkar flytta själva. Å jag är inte hemma fören vid halv nio på onsdag då jag är på itrim på viktminskningsgrupp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar