onsdag 24 mars 2010

Dag 10

Idag var det vägning och träning på itrim.
Vågen visade - 2,8 kg. Å vad glad jag blev!!

Känns superbra, kände att jag behövde det. Fick massa ny energi och kände mig riktigt glad på vägen hem. Ett svettitg pass och viktminskning. Kan det bli bättre?!

Om 2 veckor är det vägning igen. Hoppas på lika bra, om inte bättre minskning då.
Känner mig klart nöjd och de här jobbiga dagarna känns absolut värt det. Det är ju det här man väntar på när man går omkring bland allt gott utan att äta..

Nu är jag supertrött och sängen är nästa anhalt.

3 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Grattis gumman!

    SvaraRadera
  2. FANTASTISKT vad regelbundna måltider kan göra, såklart tillsammans med lite träning men ändå!!
    GRYMT bra jobbat!! Spännande med snabba resulat - som är precis vad man vill ha!!

    SvaraRadera
  3. Va duktig du är! Grymt bra jobbat! Det är du värd. =)

    SvaraRadera