söndag 14 mars 2010

Lördag 13/3.2010

Vi har idag beställt en ny fläkt från electrolux, den kommer på tisdag.
Sen har vi åkt runt å fixat lite. Men fatta att det finns godis överallt! På Jula, Piza Hut, rusta. Ja klart det finns godis på rusta inte så konstigt men det är det enda som finns runt kassorna. Man står i kö i godisgångar.
Idag blev det lunch på Pizza Hut. Ville ju äta det innan dieten. Idag har jag ätit alldeles för mkt bröd. Å vad svårt det kommer att bli på måndag!!

Men jag ska starta måndagen med itrims gröt, till lunch blir det förmodligen itrims couscous provencal, har inte riktigt orkat tänka. "mellis" får bestå av fruktsallad med keso. På måndag efter jobbet tänkte jag bege mig till itrim för att träna och köpa bars, smooties, shakes mm.. Nu börjar allvaret. Middagen får bli rotfrukter (dock inte potatis) och kyckling i ugn. Så på tisdag får det bli lunchen, måste bli mycket bättre på matlådor. Ska ta med mig lite olika itrim måltider så att det alltid finns där.
Imorgon blir det storhandling på ica! Kommer ha frukt och grönt i massor!!!

Nu bär det av till sängen, God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar