fredag 19 mars 2010

Dag 5

Sitter vid köksbordet och äter min itrim frukost besående av deras gröt med kanel och äpple. Låter gott men det är det inte. Eller jag har ju ätit värre saker men ingen höjdare. Har i lite egna äpplen, då blir det mycket lättare att få ner.

Superskönt att få ligga i sängen såhär länge..

Dag 4 var lång och rätt jobbig. Ville äta på allt och undvek att vara i fiket så mycket. Jag lovar att godiset stirrade på mig!
När jag kom hem så hoppade jag upp på Wii vågen för jag behövde se något bra. Dock blev det inte så, hade gått upp 0,5 kg! Men jag gillar Wii spelet som berättar för mig att kl var 11:20 sist jag vägde mig och nu var klockan strax efter 22.

Men nu är ja inne på 5:e dagen. Ska efter frukost lösa lite korsord eller nåt för att sen bege mig till Itrim för träninig. Ska se om jag kan byta en av mealbars sorterna jag köpte. Den var inte god!!!

Idag kommer oxå vara en lång dag, börjar jobba kl 16 för att sluta vid halv tolv. Blir nog att helt undvika fiket känner jag. Till middag ska jag göra hamburgare. Jag ska äta hamburgaren med sallad som bröd och med tomat i. Inbillar mig att det kommer bli gott men med varken ost eller dressing så vet jag inte..

Käner mig iallafall stolt över mig själv. Inga snedsteg med nolltollerans grejerna (bröd och godis). För den delen inte några snesteg alls. Förutom ett mellis för mkt.

Tror inte att helgen blir så jobbig förutom på kvällen. Men får väl kanske äta ett mellanmål för mycket så det inte blir olidligt.

Så idag ser maten ut som följande;
Frukost: Itrimgröt med äpple och ett glas vatten
Lunch : Mealbar med choklad smak och ett glas vatten
Mellis : Fruktsallad
Middag : Hamburgare med sallad och citronvatten

Och mellan alla måltider dricker jag enormt med vatten. Är bra mot suget och så håller det huvudvärken borta.
Ev en mellis till : Itrim Balance bar.

NU har jag ätit upp min frukost och ska gå och lägga mig på sängen en stund och pilla lite på min telefon. Ska senast vara på itrim kl 11 är min tanke.

Nästa mål, lunchen ska jag äta mellan kl 13:30-14.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar