måndag 8 mars 2010

Sitter och äter frukost. Jag älskar frukost! Oboy och mackor. mmmm.. Men snart är det slut med det. frukosten kommer absolut bli svårast. Ha försökt vid många tillfällen att variera frukosten med typ fil eller så... Men det gårinte, jag måste tugga i mig min frukost..

Om en timme cirka ska jag vara i Spånga på Itrim. Dax för min hälsoanalys.. Läskigare än så kan det väl inte bli..

För övrigt så är det plusgrader ute nu! Jippie! 2,9 visar termometern just nu :)
Å snälla låt våren komma nu!

Igår var en ganska aktiv dag. Vid halv 11 hämtade vi Doris hos Andreas föräldrar och promenaerade till Kallhäll b.la så jag kunde se över Pappa och Evas blommor. Vi var ute i mer än 2 timmar. Efter det blev det lunch på Sibylla och sen hem för att röja lite mer å så gjorde vi äntligen klart i hallen. Är supernöjd!
Erica Emil och Ludde dök upp på en spontanfika och sen hade vi Malin, Pierre och Nattis här på middag. Fullspäckad dag.

Nu är det dax att klä sig och göra sig beredd på vad analysen kommer ge...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar