söndag 14 mars 2010

Idag har vi storhandlat. Har nog aldrig handlat så mycket frukt och grönsaker! Sen har vi fixat och donat, rensat kyl och skafferi. Bort med det mesta onyttiga.

Efter det så åkte vi iväg på husvisning. Va inte alls som vi hade tänkt. Va på 142 kvadratmeter men kändes ändå litet. Vi vill gärna ha ett gammalt hus men med ganska modern planlösning. Och självklart modern inredninig. Moderna inredningen var helt ok men planlösningen var inte bra. Jättefint med loft men det var inte alls som vi föreställt.

Åkte förbi mor å hasse och där fanns malin, pierre och Nattis. Mysigt att få gosa lite.Sen blidde det IKEA och Bauhaus.
Väl hemma kom Sara och Wille på besök. Killarna lekte lite och jag och sara pratade om Itrim och träning. Med sig hem fick det större delen av det som jag rensat ut här hemma.

Nu sitter jag i soffan och tittar på How I met your mother. Ska poppa mig lite popcorn, har varit sugen på det så länge och idag är det sista dagen för den möjligheten.
Imorgon är ett helt nytt liv. Sara la i en toning i mitt hår så nu är jag äntligen så mörkhårig som jag trivs bäst i.!!


1 kommentar: