lördag 6 mars 2010

Lite mindre ååå

Grinade lite å hatade världen sen blev städningen av.
Men har kännt mig sådär idag. Vet inte alls va det beror på. Skulle ifs ha ätit sockerpiller nu men hoppade det å gick direkt på ny karta.
Sist ja hade mens så mådde jag inte alls bra så ja tänkte att om jag hoppar över den så kanske det blir bättre. Men det kan ju vara så att jag har fel.
Kroppen verkar känna av vad som skulle ha varit.

Men vi kom iväg till IKEA å nu har jag äntligen fått köpa min gröna matta som jag velat ha.


Men när vi kom hem så blev jag bara astrött. La mig i soffan och vilade medan Sara å Wille var här å lekte. Wille godkände vår nya matta, mysig som gräs.

När jag tog mig ur soffan och filten så frös jag nåt enormt. Kan inte riktigt skilja på om jag har lite ångest eller om jag kanske håller på att bli sjuk. Har ju varit en rätt hektisk veckan så det kan ju vara vilket som.

Igår på jobbet gjorde jag och Patrik massa skålar av LP plattor. Han hade hört om det på radion å vi ville absolut prova. Det var superkul!! Kommer att lägga upp bilder på dem men det blir vid senare tillfälle. En skål ska jag nämligen ge till min kusin.. Tycker det skulle passsa..

Nu ä det Melodifestivalen för hela slanten. Visserligen i brist på annat bra att titta på.. Men med lite godis så går det nog bra.

1 kommentar:

  1. Vilken tur att jag inte hade läst ditt blogginlägg går, då hade ju jag kunnat outa LP-platte-skålen till Emil i förväg.. :)
    Emil är i alla fall glad för sin present och tackar så mycket!

    SvaraRadera