onsdag 10 mars 2010

Har nog inte förstått hur svårt det här faktiskt kommer att vara!
Jag är sockerberoende. Big time.
Godissuget blev så enormt ikväll att jag nästan fick ångest.
Det gör mig livrädd och varse om utmaningen som ligger framför mig.
Pendlar mellan tillit, tro på mig själv och total hjälplöshet gentemot mina begär.


Så varför gör jag det här?

För ett bättre välbefinnande
För att trivas i mig själv och allt vad det innebär
för att kunna ha alla mina jeans
för att inte skämas över hur jag ser ut
för att orka mer

Det borde ju räcka...



3 kommentarer:

  1. Det räcker, och du kommer klara det här gumman! STOR kram!

    SvaraRadera
  2. Jag hejar på dig! Du klarar det! Täänk bara lite längre fram oc se dig själv trivas med dig själv ( :
    Mitt stöd finns när det behövs!
    Kramiis lillsyrräÄÄn

    SvaraRadera
  3. Du gör det för att Du vill!! Du kommer klara det - jag vet det!! Du är starkare än du tror och godistrollen klarar du dig utan!!
    Btw:Du inspirerar andra!! ;)

    SvaraRadera