tisdag 23 mars 2010

Dag 9

Kan inte fatta att jag är inne på nionde dagen. Har väl gått ganksa bra. Men hoppas verkligen på bra resultat på onsdag. Måste lixom se att det är värt det. Idag var det rätt tungt på jobbet, baguetter, toast, muffins överallt! Men jag är rätt säker på att jagkänt mig mer hungrig idag för att jag int eåt gröten imorse. Försov mig lite så jag dracka bara en smoothie. Visserligen fler kalorier i men magen fick lixom inget att jobba med.

Idag har vi varit och hämtat våra tapeter och köpt färg.
Vi längtar till att få göra om!!

Idag har jag ätit fisk till middag. Det händer ju inte allt för ofta. Men det var busenkelt.

Strö lite grovsalt i en ungsfast form. Krydda fisken som i vårt falla var torskfilé. Lägg på saltbädden. In i ugnen på 12-15 minuter på 200 grader. Sen åt vi hackad spenat och rivna morötter till. Vart riktigt bra. Dock så hade jag för mycket salt på "bädden" så vi fick skarapa fisken lite för att kunna äta... Men nu har jag ju lärt mig det...

SÅ imorgon efter jobbet blir det vägninig och träning på itrim..

Snälla nån låt mig ha gått ner lite iallafall!!!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för dig imorgon! Och även om du inte skulle ha gått ner något än så kommer det. Du kämpar ju på hur bra som helst!

    Och just det, hör av er när renoveringen skall sättas igång så kommer Emil över och hjälper :)

    kram kram

    SvaraRadera