fredag 12 mars 2010

Sover nästan redan men kände att jag behövde skriva lite.. Är en del lättretlig. Har inte bara med att göra att jag inte har ätit godis på hela 2 dagar utan för att jag tänker på godis typ hela tiden..

Vi hAr gått i tvättis idag, astrist men behövligt. Och värsta lyxen hade vi, Erica och Emil var här och gjorde mat till oss.Va jättegott och åt hela 4 tacos, nån form av personbästa..

Ska inte göra nåt i helgen var det tänkt men nu ska vi kolla på ny kolfilterfläkt till köket, kolla på tapeter och färg till sovrummet, sätta in pengar, handla massa på ica för min nya kost, kolla melodifestivalen och gå på husvisning.
Relativt fullspäckat, men så har vi ju hela två dagar på oss.

Nu ska jag ta mitt sovande till sängen...

God natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar