tisdag 16 mars 2010

Halva dag 2

Har varit på möten större delen av dagen. Imorse satt alla å åt mackor framför mig. Å så gott det skulle va! Vi va ute på lunch och det gick bra( alla åt fisk).
Satt å drack min smotthie. Har dock ätit 2 mellanmål idag. Vid halv tolv va ja rätt hungrig så då tog jag en bar. ska ju inte bli för hungrig heller . Å det var klokt gjort, lunchen dröjde 1 1/1 timme.
Väl på jobbet så blev det fruktsallad med keso.
Nu står jag i fiket och alla muffins och chokladbollar luktar ljuvligt. Men nej!
Efter jobbet ska jag kila upp till farfar och sen blir det hem. Skulle vilja vila men det har inte blivit tillräckligt med steg idag för det. Att sitta i mötet hela dagen ger inte många steg. Så det kanske får bli en liten promenad. Vill gärna ha gått så gott som alla steg när ja kommer hem från jobbet . Allt utöver är lixom bonus.
Känner mig inte alls lika svag som igår.

1 kommentar:

  1. skönt att det går bättre! själv har jag gjort en runda på "gått av colan", camebridge och sluta äta vid tv:n. där har jag tappat åtta kilo på en sex-sju veckor. man blir gladare när man ser lite resultat på vågen. KEEP UP THE GOOD WORK!

    SvaraRadera