lördag 12 december 2009

En vanlig lördag.

Sover dåligt på nätterna just nu. Vet inte varför. Så frusterande. Vill bara sova. Men kommer inte till ro, tänker inte på nåt speciellt men snurrar runt och inget är bra. Gick upp vid nio tiden, kunde inte sova.
Kände inte alls för att göra nåt idag.. Åt en lång frukost och gjorde inget speciellt. Men livet kändes rätt värdelöst och humöret på botten..
Så jag gick och la mig och sov i en och nen halvtimme.
Skönt, men vad seg man blir.

Sen bar det av till stinsen för att köpa julklappar. Då steg humöret.
köpte klappar till Malin, mamma, Sara, wille, Andreas, pierre och andreas syrra å mamma..
Så nu har jag suttit på golvet i närmare tre timmar och slagit in allt.
Jag gillar julen!

Å imorgon blir det julpyssel hemma hos mamma med alla. Har blivit en ny tradition, mysigt men man blir rätt trött. Det är måånga barn....

Ska försöka att fixa min Ipod imorgon. Igår när ja skulle träna själv på gymmet i boliner så va ja rätt laddad inför att gå på orbitreken med lurarna i öronen. Men vad händer?! Ställer mig och börjar köra och Ipoden funkar inte!! Va nästan påväg att kliva av och åka hem.
Men det gjorde jag inte. Men Andreas pratade om att koppla ihop den med datorn å trixa lite så kanske det funkar. Katastrof om den inte funkar.
Då måste jag ju ha en ny! hoppas inte det, gillar min.

Nu ska jag hoppa in och duscha av mig efter den här hårda shoppingdagen opch sen bär det av till sängen!


1 kommentar: