tisdag 29 december 2009

Latar dag.

Igår blev en hektisk dag, startade lugnt men sen spårade det nästan ur. Besiktade bilen, hämtade lunch hos Andreas. Erica, emil och ludde kom på besök, wille och sara kom för mddag och sen bar det av till ikea. Vi köpte större grejer än tänkt så andreas fick komma med yarisen, emil va hemma med barnen. Sen ilade jag och Sara till Willys innan stängning för att fylla saras kyl å frys.

Jag och andreas sjönk ner i soffan kl 22. Äntligen hemma och ensamma för att kunna pusta ut.
Släpade oss till sängen sen och stensov.

Så idag blir det en latardag. Ska gå över till sara med lite prylar som de glömde igår. Sen tar jag mig till centrum å köper en liten present till pappa som fyller år på nyårsafton. Kanske åker til ica och handlar. får se, eller så kanske jag bara sitter i soffan resten av dagen.. Ska ta det lite som det kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar