måndag 14 december 2009

Tjock dag!

Idag har varit en såndär dag när jag bara är tjock och ful.
Lingonvecka förklarar väl allt. Fläsket har dallrat och hängt över alla kanter. Träffade Tania på gymmet efter jobbet. Det var ju bra men inte kände jag mig bra efter det. Bara ännu fetare. För alla på gymmet verkar vara så jävla smala och hurtiga!
Har inte varit sugen på mat bara godsaker.
Fick iallafall i mig fil med musli och banan till lunch. Gick inne på ica och tittade på all mat för att se om det fanns nåt jag ville äta. Men icke.
Andreas gjorde iallafall middag till mig, köttbullar och snabbmakaroner. Dock åt jag inte av makaronera för de va inte alls goda!! Imorgon blir det lite ärenden efter jobbet..

Nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig. Är ju konstant trött å har inte varit en duktig arbetare på senaste då jag kommit försent typ hela december. Nu är det snö och minusgrader ute så julstämningen håller på att smyga sig på...


1 kommentar: