onsdag 9 december 2009

Onsdag eller?

Har ingen koll och dagarna bara rusar iväg. Igår tvättade vi alla våra kläder (nästan, vi gick inte nakna!) Skönt att det är gjort men jobbigt att ta hand om.

Efter jobbet idag blir det friskis med Tania, ska verkligen försöka träna mer. Känner mig väldigt ohet när jag är såhär fet (julrim).
Och jag mår faktiakt bättre när jag iaf försöker göra nåt åt det. Men dessa Lussebullar gör det rätt svårt för mig!

Ikväl ska Andreas föräldrar titta förbi på en fika. Blir första gången de är här tillsammans faktiskt.
Sen hoppas jag på en tidig kväll. Och oddsen är ganska stora för att det inte är något grey´s. Känns som om jag ligger efter med sömnen på nåt vis. Nu bör jag gå och klä på mig men hela kroppen skriker efter att få lägga sig i sängen igen.
Å det är så trist att klä på sig! Saknar jeans. Jag har nog egentligen varit en jeans tjej men nu får jag inte på mig dem jag äger och inga nya passar.Är för stor på ett ställe och för liten på ett annat. Blir så himla knepigt då!
Men det är ju iallafall ett mål jag har här i livet, att komma i mina jeans igen!

Nä nu måste ja lägga på en rem, klä mig , packa träningskläder. Allt på 10 minuter.. ser mörkt ut....


1 kommentar:

  1. efter jul ska jag börja träna och då drar jag med dig!! ;)

    SvaraRadera