onsdag 9 december 2009

Kvällning..

Nu sitter jag i sängen. Har haft andreas föräldrar och Doris över på fika och sen fick jag lov att ta hand om alla mina tvättade kläder. Var tvungen att slänga några t-shirts för att få plats med allt. Hur kommer det sig att jag iallfall inte har något att ta på mig på morgonen. Är så trött på kläder!!
Kanske ska önska mig en PT i julklapp eller en träff med Anna Skipper?

Idag blev det middag, som även blir middag imorgon. Efter jobet på fredag så blir det träning igen. Sen träffar jag Andreas i Berghem där han ska vara hundvakt. Vi äter väl lite och sen kanske det blir en långpromenad mer Doris. Men det beror självklart på hur vädret är. Lite regn är ok men inte för mycket!

Sitter och kikar på " I hennes skor".

Är nog faktiskt en av mina favofilmer. Handlar om två systrar (känner igen mig i den ena) som lever två helt olika liv. Ena syster är ansvartagande, osäker och lite stel. Medan den andra tar dagen som den kommer, planera inget och tänker bara på sig själv.
Nästan ett måste att se om man har en syster. Men synd att jag ser den när den gå på tv, hatar all j-la reklam!!!

Eftersom jag varit trött hela veckan så är det nog dax att stänga av tv och dator och lägga mig ner och blunda.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar