fredag 25 december 2009

Jaha så var julen över..

Så snabbt det går. Man längtar och längtar å så tar det slut så snabbt.
Julaftonen tillbringades till största del hos Malin, Pierre och Nathalie.
Dök upp i berghem lagom till julbingot kl 21. Sen bar det av hem, nu med Andreas för att öppna lite mer julisar.
Va en jättebra och mysig julafton och på kvällen var jag helt slut!

Idag promenerade jag och Andreas till Berghem för att hämta hans bil. Sen var det hem och fixa å dona, duscha och göra sig iordning för grytmiddag hemma hos pappa och Eva. Å så blev det lite mer julisar :)

Vi kom nyss hem och jag har lagt in alla räkningar (kan inte de bara försvinna under juletid!?) och nu sitter jag här. Andreas dricker öl och kollar på planet earth. Funderar nästan på att gå och lägga mig. Imorgon satsar vi på att gå upp relativt tidigt å vara i Stinsen redan till öppning. Fick en jacka av Andreas som jag måste byta. Å så fick både han och jag lite presentkort att göra oss av med :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar