tisdag 15 december 2009

Rättelse! Och dagens..

Rättelse:
Det var inte snabbmakaroner jag fick igår utan "vanliga" idealmakaroner. tydligen.
Så det är idealmakaroner jag inte gillar. Fast förmodligen gillar jag inte snabbisarna heller!

Idag bar det av till Danderyd med erica och Emil. Men det var falskat alarm så vi åkte hem en dryg timme efter att vi kommit dit. Men snart är det nog på gång...
Andreas kom dit och mötte upp oss. Bra det, för han visste lite andra vägar hem. Visserligen är det säkert omvägar men för min del är det bättre att bilen rör sig än står still. Blir oerhört stressad av bilköer. Och kände att jag inte behövde mer stress för denna dag.

Snart bär det av till sängen, ska gå upp tidigt imorgon och satsar på att komma till jobbet minst en halvtimme för tidigt!


1 kommentar:

  1. haha, för att ta igen att du kommit sent under hela december??? Bra tänkt!

    SvaraRadera